22 Ağustos 2016 Pazartesi

Çalışanlarınız için saygıyla ayağa kalkın

Hizmet sektöründe birçok işletme gibi, restoranlar personel devir zorlukları ile başa çıkmak. Bunun tam gider her zaman ölçmek kolay olmasa da, personel ciro azaltarak her zaman restoranın işgücü maliyet tasarrufu stratejisinin önemli bir parçası olmalıdır. büyük restoran çalışanları bulma zaman alan ve masraflı bir çaba olabilir. uzun mesafe için etrafında en iyi personeli tutmak için her türlü çabayı size iş ellerde her zaman, ve zaman ve enerjinin daha boşaltır huzur verecektir. Büyük bir biri ile başlayan, çalışan devir azaltmak için (ödeme her zaman onları gelemez hoşgeldin hangi yükseltir ötesinde) adlı bir kaç yolla kazmak edelim.

popüler alıntı var "insanlar yöneticileri bırakın iş bırakmayın." Başarılı ve saygın yönetici olmanın Part başka ortak ifade almaya zaman bilerek - "Müşteri her zaman doğru olduğunu" - inanmayarak ile. mantıksız misafirler karşısında kendi takımını desteklemek isteyen yönetim kadrosu sadakatini kazanmak ve maaş üst yetenek devam edecektir.

Geleneksel bilgelik müşteri her zaman haklıdır olmasıdır. Ben inanmıyorum, ve restoran işletme olmuştur herkes müşteri yanlış bir hikaye olduğunu düşünüyorum. Ama kesinlikle müşteri haklı olduğunu, bu önyargı ile gitmek zorunda [...] Ama bir noktada, biz personel hakkında düşünmek zorunda, ya da biz yatırımcılara düşünmek zorundayız. Ve ben bir müşteri takdir ve saygı bu kadar iyi olacak gibi değer herkes sahip düşünüyorum