26 Ağustos 2016 Cuma

Restoran İŞ YÖNETİMİ

hem kurumsal ve bağımsız operatörler için, emek toplam kabaca dörtte hesapları
gelirler. Ve bir sınırlı hizmet restoranlar büyükçe bir yüzdesi (% 17) ve tam hizmet
işyerleri (% 13) personel üzerinde gelir ya da daha fazla şaşırtıcı% 30 harcama bildirmiştir.
yüksek işgücü maliyetleri dengelemek için, lokantacılar neredeyse kaçınılmaz menü fiyatları artırmak: Gerçekten de, üçte iki
bağımsız operatörler bu tür bir eylemde bildirilen ve operatörlerin% 38 kim vardı
değil kaldırdı fiyatların önümüzdeki altı ay içinde bunu planladığını belirtti. işgücü maliyeti biridir
dolayısıyla en önemli bir restoran işinde faktörlerin ve onun değişim olabilir
Bir dalgalanan tüm operasyonlarda etkisi vardır. Hangi neden Paramount olduğunu kontrol açıklar
önem.

Eğitim, istihdam ve tutma - kalbiyle kurumsal ve bağımsız operatörler
öncesinde diğer endişeler gibi bir emek söz konusu olduğunda bu onların öncelikleri olduğu konusunda hemfikir
verimlilik ve hükümet yönetmeliklerine olarak. bireyselleşme bir dönemde, müşterilerin
kişiselleştirilmiş dikkat ve hizmet imrenmek, restoranlar birinci sınıf eleman işe için kritik öneme sahiptir
ve, çarşı beklentilerini aşmak değilse, karşılamak için onları eğitmek. Uygun yonttuğumuz
önde gelen öncelikleri ele zamanı, yönetim idare verimli basitleştirmek ve ihtiyacı
yeni çalışan Katılımın ve eğitim teslimat dahil olmak üzere "işleme görevleri,".

Personel zamanlama değişiklikleri hayatın bir gerçeği vardır; restoranlar% 63 ya "sık sık" ya da
"Biraz sık sık" değişim programları nakil öncesinde ve% 49 "sık sık" ya da
"Biraz sık sık" yazdıktan sonra değişiklikleri yapın. Böyle bir frekans daha iyi olduğunu göstermektedir
süreçler bu değişiklikleri yönetmek için gerekli zaman ve çaba en aza indirmek için gereklidir.
Nitekim, çok daha acil görevler mücadele ile bağımsız restoranlar yarısı incelenen
programları yönetmek için kendi mobil cihazlarını kullanmak için personel teşvik ve% 51 olacak
Bu önümüzdeki altı ay içinde tanıtmak planlıyoruz.

Bağımsız operatörlerin% 44 yetersiz kadrosu "biraz sık sık" meydana demek ya
daha sık, tüm zamanlama rağmen ve değişiklikler biz gördüğümüz programlarına
önceki sayfa. Sorun% 54 raporlama, hızlı rahat restoranlarda en yaygın olduğu
biraz sık ya da daha sık sorun olarak understaffing. Buna karşılık, yalnızca% 24
bağımsız operatörler personel fazlası sorunu olduğunu söyledi. işgücü maliyetlerinin hiç tetikte, öyle
bu zamanlama geldiğinde restoran understaffing tarafında err sürpriz
uygulamalar, ancak bu bulgular konuk deneyimi ile tehlikeye olabilir hatırlatıyor
egilimidir kaynaklar.

operatörlerin% 33 için, hükümet düzenlemeleri, özellikle, onların en büyük endişeleri arasında yer almaktadır
Onlar asgari ücret mevzuatı ile ilgili olarak. yükselen ücretlerin karşı koymak için, en yaygın
restoranlar tarafından alınan önlemler bir çalışan olabilir saat miktarını kısıtlayan içerir
çalışmak ve bölünmüş vardiya yaratır. Bu tür eylemler, yöneticiler dedi, daha büyük bir prim yer
çalışanlarının fazla mesai yaklaştığınızda onları uyarabilirsiniz teknoloji çözümleri ya da
iş saati sınırları
nedeniyle asgari ücrete "düşürdüler personel düzeyi,
Yavaş aza indirmek için birçok bölünmüş vardiya oluşturduk ve
kez aşağı. "
"Biz daha az ile daha fazlasını yapmak zorunda ve verilen
iş piyasası buna iki kat-zorlaştırır, güçlü
Kaliteli insanlar bulmak. "