Küçük işletmeler büyük. Onlar bireyler, tutkularını takip olmak, kendi patronları ve sıfırdan kendi fikirlerini oluşturmanızı sağlar. Onlar ekonominin belkemiğidir.
Ayrıca, pahalıdır. Ama bir girişimci olma tasarruf decimating veya banka- soymaktan anlamına gerekmez i n aslında, bir bütçe üzerinde bir iş başlatmak için kullanabileceğiniz dört temel strateji vardır :
1. Parça herşey
bir iş başlatmak için planlama herkes başından beri giderleri izlemek için akıllıca olduğunu. Bir iş sahibi avukatlar ve tasarım ile verilen hizmetler reklam ve diğer pazarlama giderlerine ekipman, mobilya ve malzeme alım, her masraf izlemeniz gerektiğini danışmanları-herhangi bir işle ilgili gider ne kadar küçük olursa olsun, dikkat etmek önemlidir.
Gereksiz giderleri izlemek ve onlarla uzak yapmak için bir işadamının kayıtlarını sağlar tutulması. Bu kayıtlar da yasal bir mücâdele durumunda delil olarak hareket ederler. Her makbuz kaydetmek ve güvenli bir yerde kaydı olarak onları tutmak Ve eğer vergi anda kesintiler (ve bir şey kaçırmayacaksınız!) hesaplamak için kolay olacaktır.
Bulut teknolojisi iş bu yönünü her zamankinden daha kolay hale gelmiştir.Örneğin, size tek bir yazılım paketi, işletme giderleri ve bordro gibi emir ve nakliye izlemenize olanak sağlayacak, muhasebe yazılımı ile entegre bir online stok yönetimi ve sipariş uygulaması abone olarak önemli ölçüde tasarruf edebilirsiniz. Aslında, kolayca tek bir platform altında, proje yönetimi pazarlama, iş operasyonlarının çok entegre edebilirsiniz geliştirilmektedir web tabanlı iş uygulamaları vardır.
2. Kiralama sözleşmesi uzmanları
Böyle muhasebeci olarak sözleşme uzmanları işe küçük işletmeler için iyi bir para tasarrufu stratejidir. Bu profesyoneller size ilk başta farkında olmayabilir kesintiler keşfetmenize yardımcı olabilir. Onlar da etkili tüm işletme giderleri izlemenize yardımcı olabilir. Ve onlar işiniz eklemek değeri maliyet sadece sürece işi yapmak için alır gibi bir müteahhit ve sosyal güvenlik vergi ödemek ya da onları böyle faydaları sunmak gerekmez ödenen düşürülmüş olarak geliyor zaman kapalı. En iyisi, sizin bordro taahhütlerine eklemeyin.
Sponsor İçerik
İş3. Öncelik başlangıç maliyetleri
Iş bilgisayar donanımları, gibi şeyler de dahil olmak üzere, başlangıç ve etkin çalışması için gereken tüm öğelerin bir listesini oluşturmak POS sistemleri , ofis malzemeleri, mobilya ve diğer iş yazılımı . Tüm gerekli öğelerin yanı sıra, arkadaş ya da kuruluşlardan alınan krediler ve hibe hesapları bir bütçe ile gel. Bütçe iş kurarken tahakkuk edilecektir masrafları belirtmelidir.
Bazı iş başlangıç giderleri yitirmeye gerekiyorsa, acil olmayan tüm alışveriş yapma geciktirmek için iyi bir fikir olabilir. Bunlar işinizin kapıları aslında halka açılıncaya kadar gerekli olmayabilir alımları içerir. resmen iş açıldıktan sonra yapılan alımları yerine onları birkaç yıl boyunca amorti sahip daha ilk yılında tamamen kapalı yazılabilir.
4. Peşin kesintiler
Küçük işletme sahipleri iş ilk yılında kendi başlangıç maliyetleri ve örgütsel giderlerin önemli miktarda kapalı yazabilirsiniz. Her iki gider 50.000 $ aşarsa Örneğin, bir girişimci iş başlangıç maliyetleri ve örgütsel harcama kadar 10.000 $ kapalı yazabilirsiniz.