Gıda maliyeti, işçilik gideri ile birlikte, birinci rütbe ve ikinci, sırasıyla, o geldiğinde
restoran gelirlerini tüketen. Aslında, bağımsız operatörler fazla% 71 bahsedilen gıda
Satır öğesinin olduğunu bildirdi% 10 de dahil olmak üzere maliyet hesapları% 25 veya gelirlerinin daha fazla,
% 35 aştı. Buna karşılık, sadece% 6'sı da% 20'nin altında gıda maliyetini tutmayı başardı söyledi.
süper boy etkisi göz önüne alındığında, stok maliyeti, finansal başarı için bir dayanak noktası olduğunu - ve
kontrol altına almak mutlak bir önceliktir.
Aşırı porsiyonlara ve gıda atıklarının göre, kayıp iki büyük faktör olarak kabul edilir
incelenen tüm operatörlerin yaklaşık üçte birine. Onlar kesinlikle can diğer faktörleri cüce
Bir restoranın mali sağlığını zarar: uzağa yiyecek (% 13), yanlış halka ins (% 12) vererek,
hırsızlık (% 9) ve onaylanmamış indirimler (% 4). İyi haber, üst sorunlar sınırlama olabilir edilir
eğitim ve izleme yoluyla. Uygun kurallarına Eğitim personeli, overportioning en aza indirebilirsiniz
ve bunu bir öncelik yapmak ve onu takip ederek atık ele doğru bir olabilir
etkili bir caydırıcı.
Tutarlı yiyecek hazırlama ve yemek kalitesi (% 68) teslim ve bir anlamda yetiştirilmesi
Mutfak (% 64) kendi çalışmaları için çalışanlar arasında "sahiplik" üst envanter arasında yer aldı
bağımsız operatörler tarafından belirtilen yönetim kaygıları. iki konu anlaşılır vardır
onların zanaat hakkında bakım personeli her zaman daha iyi hazırlanmasına neden çünkü, bağlantılı
ve kaliteli yemekler. Mutfak görüntü sistemleri kullanarak bu cephede bir rol oynayabilir:
tarifleri korumak yardımcı ve uygun gıda hazırlama yönlendirerek, onlar yardım "öğretmek" personel,
güven, yetkinlik ve güçlenme duygusu teşvik.
Operatörler kendi kuruluş genelinde verimliliği ayıklamak gerekir, ve bir görev olduğunu
Bağımsız yaklaşık üçte biri: bariz iyileşme duramaz stok yönetimi
operatörler hafta yönetmek envanter başına üç saatten fazla harcama bildirdi.
Böyle stok sayımı ve sipariş süreci olarak "işleme görevlerini," otomatikleştirme, geliştirir
Hız ve doğruluk. Otomasyon aza indirmek daha fazlasını yapar: Sadece önemli olduğu
sıradan; o yenilik zamanı oluşturur.
restoranlar türlerinin çoğu için, web stok sipariş için tercih edilen kanal seçimdir.
Nitekim, orta ölçekli restoranlar% 70 web güveniyor ve bu nedenle tüm bağımsız% 60 yapmak
operatörler araştırdı. B2B sipariş genellikle diğer geride bıraktı, bir başka yaygın yoludur
seçenekleri, telefon, e-posta ve yüz yüze sipariş. Ancak, bu seçeneklerin tümü başarısız oluyor
değerli bir verimlilik yararlanmak için: envanter yönetimi ve sipariş entegre ederek,
restorancılar doğruluğunu artırmak ve manuel çabayı azaltmak, daha zaman özgür yukarıya olabilir
presleme görevler.
Doğrudan satın alma geliştirmek için otomatik tahmin araçları kullanılarak, operatörler biçmek
acil faydaları: En önemlisi, ortalama depolama az öğe taşıyan doğru emir ve
daha az emek zamanı kullanarak teslimatlar sıralamak veya eksikliklerini gidermek için. Ancak şaşırtıcı bir şekilde,
Bağımsız operatörlerin% 60 entegre envanter sisteminin yararlanarak değil
Hisse senedi emir oluşturmak için araçlar tahmin. kuralın istisnası: hızlı hizmet% 64
restoranlar satın alma için otomatik tahminleri benimsemişlerdir.
Bağımsız operatörlerin% 50 atık biri olmasına rağmen, hazırlanan atık izlemek yok
Bir restoran iş kaybı büyük alanları. Hazırlanan atık izlemek için başarısız benzer olduğunu
kaybeden para görmezden. Ama anlamak olabilir kadar zor, bu tür kayıtsızlık oldukça olduğunu
tüm restoran türleri arasında tutarlı. izlerim olanlar arasında parlak tarafında,% 71 üzerinde
kendi nokta-satış sistemi ile entegre bir atık izleme sistemi var.