26 Ağustos 2016 Cuma

Restoran ZARAR ÖNLEME

o büzülme eğitim personeline gelince Casual yemek restoran yol:% 26
daha Yılda en az bir kez eğitim programları yürütmek ve% 41 davranış bu tür eğitim
sık sık. sadece bir envanter ya da kayıp önleme çözümü kullanarak, operatörler net göndermek
ve o vazgeçirmek için yeterince sık - onlar uyanık ediliyor çalışanlara mesaj
suçlardı. Bu, önemli olan da, yöneticilerin iş performansını anlamak ve
finansal onlar potansiyel sorunları işaret sapmaları tespit böylece

"Biz çok sağlamak
on-the-iş eğitimi.
Yöneticiler gerekir
iş anlamak
performans ve finansal
onlar için bakmak, böylece
varyansları ve herhangi bir nokta
sorunlar. Onlar da gerek
onların anlama
kâr-zarar tabloları
ve ne biliyorsun [onlar]
sırayla demek
şeyler neden keşfetmek
ayarsız."