maliyet kontrolü zorluklar çok ve görünüşte karıştırıcı bulunmaktadır. Fakat
bunların kapsamı ve kök nedenleri daha iyi anlaşılması, bunların çözülebilir
sistematik - özellikle teknoloji yardımıyla. İşte birkaç anahtar
paketler:
1. yapma maliyeti kontrol bir öncelik büyük önem taşımaktadır. satır öğeleri gibi olan
gelir% 50'den fazla alıcı ve emek gıda, ortalama olarak, bu bariz belirgindir
etkin bir şekilde yönetilmesi maliyetleri restoranın kaderini belirlemede çok önemlidir.
eğitim, istihdam gibi - mücadele için pek çok kritik iş görevleri 2.
tutma - yönetimi "işleme görevleri" Böyle ile zaman harcamak göze alamaz
planlama, onboarding yeni çalışanlar ve eğitim verme olarak. Otomatik çözümler
Bu tür fonksiyonları ile başa çıkmak için mevcut - bunları kullanmak.
3. Entegre stok yönetimi değil, sadece kilit görevler doğruluğunu artırır ancak
zamandan ve paradan tasarruf için çok değerli araçlardır. yararlı seçenekler arasında: using
araçları tahmin izlemek için çözümler istihdam sipariş iyileştirmek (ve israfı azaltmak) için
stok otomasyonu yanı sıra dağıtıcılar ile sipariş hazırlanan atık ve otomatikleştirerek
yönetimi. Bottom line: Bu çözümler onların dikkatini ücretsiz yöneticileri yardımcı
En önemli şeyler.
4. Bulut teknolojisi operasyon merkezinde maliyet kontrolünü koyar - yarısı arasında
operatörler zaten sağlanması, envanter ve emek yönetmek için bulut kullanıyor onlar o
maliyetini minimize ederken birden fazla lokasyonda maliyetleri merkezi kontrole sahip ve
BT karmaşıklığı. Yiyecek ve İçecek için Cloud Gücü bilinmesi gerekenler - Ne
Her F & B yönetici bilmesi gerekir.
YÖNTEM
Oracle Ağırlama hazırlamak için bağımsız bir araştırma kurumu devreye
Bağımsız 200 kantitatif araştırmalar yürüten dahil bu çalışmada,
operatörler ve küçük zincirleri; Katılımcılar 100 sınırlı hizmet oluşan
Hızlı rahat ve 100 tam hizmet restoranlar dahil kuruluşlar. Ek olarak,
Bu raporda yer alan bilgiler zinciri ile 12 derinlemesine nitel görüşmeler dayanmaktadır
Amerika Birleşik Devletleri merkezli hesaplar.